پاکستانی سیاحوں کے پسندیدہ ممالک

نیازی نے 'دیس دیس کے رنگ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏24 مارچ 2014

  1. نیازی

    نیازی رکن

    مراسلے:
    223
    السلام علیکم!اللہ تعالیٰ نے دنیا کو حسین تر بنایا ہے تاکہ اس کے بندے اس کی قدرت کی نشانیاں دیکھ کر اس پہ ایمان لائیں اور اس خوبصورتی کو دیکھ کر اپنے اندر اللہ کی جنتوں کا شوق پیدا کریں۔ ذی شعور انسان کو اپنی عقل سے بالا چیز دیکھ کر فورا اس کے خالق کی طرف دھیان جاتا ہے(ماسواان کے کہ جن کے دلوں پہ مہر لگادی گئی ہو) ہم جہاں کہاں بھی ہیں اپنی اردگرد نظر دوڑائیں ہمیں ان گنت ایسے قدرتی مناظر نظر آئیں گے جنہیں دیکھ کر ہماری عقل دنگ راہ جاتی ہیں اور بے اختیار منہ سے سبحان اللہ کے کلمات نکلتے ہیں لیکن کچھ مقامات کو اللہ نے خاص زینت بخشی ہے جنہیں دیکھنے کا شوق اور ذوق رکھنے والے افراد ہزاروں میل کا سفر کرکے وہاں پہنچتے ہیں۔اردو زبان میں ایسے افراد کو سیاح کہاجاتا ہے-دنیا میں جہاں تک سیاح پہنچ سکے ہیں ان کی تفصیل ہی احاطہ تحریر میں نہیں لائی جاسکتی ایسے ناجانے کتنے ہوں گے جہاں تک آج تک کوئی انسان پہنچ ہی نہیں سکا-

    ملک خداداد پاکستان دنیا کے ان حسین ترین ممالک کی فہرست میں ہے جہاں دنیا بھر سے سیاحوں کی ایک بڑی تعداد اپنی زندگی کے یادگار لمحات سے لطف اندوز ہونے کے لئے یہاں کا رخ کرتی ہے۔بدقسمتی سے ملک میں بیرونی طاقتوں اور اپنوں کی کم فہمی اور نااہلی کی بنا پر پھیلنے والی دہشت گردی کے لہر سے پاکستان کا رخ کرنے والوں سیاحوں پہ کمی آئی ہے لیکن اس کے باوجود بھی ہرسال بڑی تعداد میں سیاح یہاں تشریف لاتے ہیں۔اور پھر واپس جا کر اپنے سفر ناموں میں پاکستان کے شمالی علاقہ جات کو جنت نظیر کا نام دیتے ہیں۔
    پاکستان میں سیاحتی مقامات کا تعارف تو ہر پاکستانی کی کوہوگا میں یہاں صرف کچھ ایسے ممالک کا ذکر کرنا چاہتا ہیں جہاں کا رخ پاکستانی سیاحوں کی ترجیحات میں شامل ہوتا ہے۔ان میں بیشتر ممالک کی سیر کی وجہ صرف قدرتی مناظر ہی نہیں بلکہ قدرت کی دی گئی عقل سے بنایا گیا ماحول بھی شامل ہے۔
  2. نیازی

    نیازی رکن

    مراسلے:
    223
    دبئی
    صحرا کی زمین پر بسا یہ چھوٹا- سا شہر آج سے کچھ دہائی پہلے تک چھوٹے موٹے تاجروں کا مرکز ہوا کرتا تھا . عرب کے تاجر یہاں آ کر کاروبار کرتے تھے . اب کاروبار کی سطح پہ عالمی حیثیت اختیار کرچکا ہے۔خوبصورت مساجد کے ساتھ ساتھ آسمان کوچھوتی عمارتیں کھڑی ہیں مکھن جیسی سڑکوں پر دنیا کی الٹرا لگجريس کاریں دوڑتی ہیں شاپنگ کے شوقین افراد کے لئے دبئی شاید سب سے زیادہ پسندیدہ جگہ ہے۔مڈل ایسٹ کے ملک یو اے ای میں کئی ریاستیں ہیں ، جن میں سے ایک دبئی ہے۔پاکستانیوں کی ایک بڑی تعداد سیر و تفریح کے لئے دبئی کا رخ کرتی ہے جس کی بنیادی وجہ قریب ترین ہونا اور ویزہ آسانی سے مل جانا بھی ہے
  3. نیازی

    نیازی رکن

    مراسلے:
    223
    ملیشیا
    کہا جاتا ہے کہ ملیشیا(ملائشیا) ایسا ملک ہے جہاں ایشیا کی تمام ثقافتوں اور یورپ کی تمام ترقی کی جھلک پائی جا تی ہے واقعی یہاں کا عالمی پیمانے انفا سٹركچر سیاحوں کو حیران کردیتا ہے اگر بچوں کے لئے یہاں سنوے لگون اور تھيم پارك ہیں تو بڑوں کے لئے ملیشیا خریداری کرنے کی بہترین جگہ ہے بادلوں کو چومتے پےٹروناس جڑواں ٹاورز دارالحکومت كالالمپر ہی نہیں ، پورے ملیشیا کی شان اور اس ملک کی علامت سمجھے جاتے ہیں یہاں ' ویزا آن اراول ' کی سہولت ملتی ہے۔مطلب وہاں پہنچ کر سیاحت کا ویزہ حاصل کیا جاسکتا ہے
  4. نیازی

    نیازی رکن

    مراسلے:
    223
    سوئٹزرلینڈ
    دنیا بھر میں سوئٹزرلینڈ اپنی خوبصورتی کی وجہ سے جانا جاتا ہے . ایلپس پہاڑوں کی خوبصورت وادیوں کو آپ نے بالی وڈ کی فلموں میں دیکھا ہو گا . یہاں کا عالمی پیمانے کا سوئس ٹریول سسٹم سنگل پاس سیاحوں کو خاصا پسند ہے جس سے پورے ملک میں ٹرین ،بس یا کشتی سے سفر کیا جا سکتا ہے . اٹرلاكن شہر سے شلتھرن چوٹی کا راستہ سیاح بہت پسند کرتے ہیں ليوسرن سے اےگلبرگ ہوتے ہوئے منفرد کیبل کار میں ماؤنٹ ٹٹلس کا سفر بہت سہانا اور دلچسپ ہے . ان دنوں رمارٹ شہر ٹورسٹو کو خاصا راس آ رہا ہے ، جہاں کوئی گاڑی نہیں چلتا . آپ پیدل ہی پہاڑوں اور ارد گرد کے علاقوں کو ایكسپلور کرتے ہیں . گھومنے کے علاوہ سوئٹزرلینڈ شاپنگ کے لئے بھی مشہور ہے۔
  5. نیازی

    نیازی رکن

    مراسلے:
    223
    سری لنکا
    سری لنکا ( کولمبو ) ، جو گزشتہ کچھ عرصہ سے پاکستانی ٹورسٹو کو بہت متوجہ کرنے لگاہے-اس کی بڑی وجہ یہ بھی ہے کہ پاکستان اور سری لنکا کی کرنسی تقریبا ایک جتنی ہے . اس کے علاوہ ، وہاں کی ثقافت ، کھانا ، پہناوا ، اور بہت کچھ پاکستان سے بہت ملتا جلتا ہے . نائٹ لائف اور شاپنگ کے لئے جہاں دارالحکومت کولمبو ہے ، تو پانی کے کھیلوں کے شوقین افرادکے لئے نارتھ اور ساؤتھ کوسٹ کے صاف ستھرے میدان ہیں. نوواےليا مشہور ہل اسٹیشن ہے جہاں گولف کورس ، دوڑ راڈگ ٹیك اور چائے کے باغات ہیں . سری لنکا کی چائے دنیا بھر میں جانی جاتی ہے .
  6. نیازی

    نیازی رکن

    مراسلے:
    223
    برطانیہ

    برطانیہ کی ثقافت سے لے کر ایڈوانس انفاسٹركچر تک سب کچھ اپنے اندر ایک کشش رکھتا ہے . چاہے ' لندن آئی ' ہو ، جہاں سے پورے لندن کا نظارہ ایک شیشے کے کیپسول میں کھڑے ہو کر لیا جا سکتا ہے ، یا میڈم ٹساڈس میوزیم یا پھر مشہور لندن برج ، لندن کئی وجوہات سے سیاحوں کوپسند ہے . اسکاٹ لینڈ کے بہترین نظارے آج کل سیاحوں کو کھینچنے لگے ہیں . یہاں کے ہرےبھرے میدانوں میں گولف ، ساكلگ یا صرف واک کرنا لوگوں کو اچھا لگتا ہے . یہاں کیمبرج اور آکسفورڈ یونیورسٹی کی ایک جھلک ہر پڑھنے والے کو نیا جوش دیتی ہے . ویلز ، مانچیسٹر اور برمنگھم کا ثقافتی ماحول بھی سیاحوں کو لبھاتا ہے .
  7. نیازی

    نیازی رکن

    مراسلے:
    223
    جرمنی
    اس کی تاریخ ، موسم ، مہمان نوازی رومانٹك موڈ میں چھٹیاں گزارنے کے لئے اچھی جگہ ہےاگرآپ شاپنگ کرنا چاہتے ہیں تو یہاں کی حکومت کم سے کم ٹیکس وصولتی ہے . کہتے ہیں کہ یہاں کوئی بھی چیز یورپ کے باقی ممالک سے ایک تہائی قیمت میں مل جاتی ہے . ہیمبرگ ، میونخ ، بلرن ، کولون جیسے شہر کی چکاچوند سے سیاح کھینچے چلے آتے ہیں . اےلپس پہاڑوں میں واقع ماؤنٹ جگسپتس پر پہنچ کر آپ اٹلی ، سوئٹزرلینڈ اور جرمنی کو دیکھ سکتے ہیں . یہاں کا ' اکتوبر فیسٹیول ' دنیا بھر میں مشہور ہے۔
  8. نیازی

    نیازی رکن

    مراسلے:
    223
    ماریشس
    چاروں طرف سمندر سے گھرا یہ چھوٹا سا ملک اپنے خوبصورت ساحلوں کی وجہ سے جانا جاتا ہے . سمندر کے اندر چلنے ، سکوٹر چلانے یا پھر کھڑے پہاڑ پر گاڑی دوڑانے کا تجربہ شاید دنیا میں کہیں اور نہیں مل سکے گا . كسیلا برڈ سےكچري میں آپ شعر کے ساتھ چل سکتے ہیں . شیمرل كلرڈ مطلب کہ زمین کو سالوں پہلے پھٹے آتش فشاں نے سات رنگوں میں رنگ دیا ہے . اس کے دارالحکومت کا نام پورٹ لوئیس ہے دلچسپ بات یہ ہے کہ آپ ماریشس پہنچ کر ہی ٹورسٹ ویزا لے سکتے ہیں . اسے ' ویزا آن اراول ' اسکیم کہا جاتا ہے .

اس صفحے کی تشہیر